فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

من خيلي منتظرتم ...

1391/4/14 11:21
نویسنده : mamani
363 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که چشامو وا مي کنم به اين فکر مي کنم که وقتي بياي انگار همه دنيارو به من مي دن.

هر روز برات سوره ياسين مي خونم تا با ايمان باشي.

         برات سوره محمد مي خونم تا امين و با صداقت باشي.

                  برات سوره يوسف مي خونم که صورتت مثل ماه باشه.

 من خيلي منتظرتم . اين روزا برام خيلي دير مي گذره.

بوي عيد مي ياد.اخه فردا نيمه شعبانه عزيز دلم ... 

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ღ sahar ღ
14 تیر 91 21:16
مامان عاطفه و کوچیک خان عیدتون مباااااارک چه مامان مهربونی ٬عزیزم دیگه چیزی نمونده امیدت به خدا باشه


ممنونم سحر عزيز
عيد شما هم مبارك
اميدم به خدا و دعاهاي شما دوستاي خوبمه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد