فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

کوچیک خان

تو بزرگ میشوی و من کوچک...

1392/12/28 12:29
نویسنده : mamani
14,565 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيزم واژه ها در وصف احساس مادري عاجزند

و من براي بيان عشقم به تو بايد از گذر گاه ديگري بگذرم

و به دنياي ديگر برسم دنياي كه تو اكنون نوزده ماه هست كه در آني ......

سخت امااااااااااا واقعي...

دنيایي كه در آن صدايي نيست جز تپشهاي قلب معصومانه ات در حوالي قلب عاشقه من 

عاشقانه دوستت دارم

 

هر روز که می گذرد شاهد بزرگ شدنت هستم.

 

هر روز به اندازه یک روز بزرگ تر می شوی.

 

انگشتان کوچکت بزرگتر می شوند و قوی تر، تا انگشت مرا محکم تر میان  آنها

بفشاری و مطمئن  شوی که در هر لحظه در کنارت هستم.

 

هر روز که می گذرد عشق من به تو صد چندان می شود.

 

یک سال و هفت ماه و نه روز از آمدنت می گذرد،

 

تو بزرگ می شوی

 

 و من

 

 هر روز که می گذرد،  در دریای عشق به تو کوچکتر می شوم.

 

...

 

شاید همین روزها غرق شوم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد