فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

کوچیک خان

البوم عکسهای دبی

1392/12/28 13:48
نویسنده : mamani
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر حضورت درکنارمن

بخاطر حس مادرانه ای که توبه من بخشیدی

بخاطر روح لطیف و پاکت چراکه لمس تولمس تمام زیبایی هاست

 بخاطر لبخندزیبایت و افرینش تمام لحظه های شیرین و ناب زندگیم سپاسگذارم

 

پسرکم

ممنونم که اجازه دادی مادر باشم

ممنونم که اجازه دادی کف پاتو ببوسم و بشی همه زندگیم

ممنونم که اجازه دادی با بوئیدن عطر تنت حس کنم تو بهشتم

 

 

 

این عکسها مربوط به سفرمون تو بهمن ماه به دبی هست عزیزکممم

تاریخ10 بهمن سال 1392

چند تا شو گلچین کردم  تا اینجا واست به یادگار بمونهه که البته بیشترش مربوط به شهربازییی هست که یه روز بردیمت اونجا و کلی حال کردییی و سوار همه شون شدی

قصد کردم از این به بعد عکسهای سفرهامون بزارم که یادگار باشه

کلی هم عاشق طاووس ها شدی و ول کنشون نبودیی و هی می خواستی بگیریشون

اینجا بهت گفتیم ژست بگیر و مثلا ژست گرفتیی

قربون این ست ها ت برم مننن

محو تماشای ماهی ها و اکواریوم شدی و ول کن هم نبودییی

همچنان محو تماشای طاووس هااا و بدون توجه به صداهای بابایی واسه دیدن تو دوربیننن:(

بین راه و نرسیده به صحرا مثلا تو تایم استراحت و خرید که شما تازه از خواب بیدار شده بودی

تو صحرای نزدیک عمان تو بغل بابایی که قطره قطره هم بارون می اومد و خیلی هوای باحالی شده بودد

البته این هم بگم میگفتن بعد از 5 سال بارون اومده،خوب قدم ما بود دیگه:))

خوشحال و در حال قدم زدن بین همه مردم و سلام و های دادن بهشوننن

قربون پسر اجتماعی ام برم مننن

عاشق این شیرها و البته اب بازیشون شدی

ساحل هتل اتلانتیس

کنار امارات مال و منتظر رقص فواره ها یا به قول خودت اب بازی

 

روز اخر تو لابی هتل

و بالاخره خسته از کلی بازی و شیطنت تو هواپیما و بغل بابایی بی هوش شدی از خوابب

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

زهرا
28 اسفند 92 14:01
سال نو مي شود ... زمین نفسی دوباره می کشد ،برگ ها به رنگ درمی آیند و گل ها لبخند می زنند و پرنده های خسته برمی گردند ... در اين رویش سبز دوباره ،من ،تو ،ما کجا ایستاده ایم ؟ سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار و سال نو مبارك ... خاله زهرا و كيان كوچولو ممنونم عزیزمم بسیار زیبا بود سال نوی شما هم پیشاپیش مبارکک کیان عزیزمو ببوسس
خاله مژگان(مامان گلبرگ)
18 فروردین 93 0:50
سلام دوستم خوبین سال نو مبارک من عاشق این فرنام با نمک شما هستم از طرف من ببوسینش خوشحال میشم به ما هم سر بزنید سلام عزیزم سال نوی شما هم مبارک لطف داری عزیزمممممم چشمممممم حتما خدمت میرسممم
مهسا خانوم
18 خرداد 93 20:41
سلام.هم وبلاگ نازی داری.هم بچه ی نازیییییییییییی. موافق به تبادل لینک؟ سلام ممنونم لطف داریدددد بله البتههه با کمال میل
آریا و مامانی وبابایی
19 مرداد 93 12:39
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک ....
پانیذ
14 آذر 93 16:14
سلام به شما آخه فرنام شما خیلی خیلی خوش تیپه مامان جونش. ان شاالله خداوند در سلامتی و شادی براتون نگهش داره. من لینکتون می کنم. شما هم اگه دوست داشتید بهمون سر بزنید و لینکمون کنید. سلام ممنونم عزیزمممم لطف دارید باکمال میل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد