فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

امروز هوای دلم بارونیه...

1391/4/15 21:34
نویسنده : mamani
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات مي نويسم يه باروني گرفته

          نميدونم چرا هواي دل خودمم باروني شده،

                               امروز ازاون روزاست که دوباره دلم گرفته...

 

 

 

قبل از اینکه مرا محاکمه کنی، قدم برداشتن با کفشهایم را امتحان کن!

  با پاي دل بيا،انقدرها هم بد نيست

 

 

امروز هوای دلم بارونیه

 

انگار میخاد یه طوفان بزرگ راه بیوفته


نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت

 نمیدونم دعا کنم
 
نمیدونم نفرین کنم

 نمیدونم چی بگم...

 

البته پسرم

فراموش مکن تا باران نباشد رنگين کمان نيست

تا تلخي نباشد شيريني نيست و گاهي همين دشواري هاست که از ما انساني نيرومند تر و شايسته تر مي سازد

خواهي ديد ، آ ري خورشيد بار ديگر درخشيدن آغاز مي کند  

دشواري هاو سختي هاي اين روزها رو به جان و دل مي خرم پسركم

 چون مي دانم كه آمدنت نزديك است تو خورشيد زندگاني مني

براي تابيدنت روزهاي سختم را با هيجان به شب مي رسانم

من شكوه قدرت خداوند را با تمام وجود در تو حس مي كنم

 

"يك بار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد ميدهم."


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطمه
16 تیر 91 16:15
سلام من هم دیگه می دونم جنسیت نی نیم چیه. قندعسلم، یه گل پسر نازه. امروز اسم وبلاگم رو به نام پسرم زدم می شه توی وبلاگتون تصحیح کنید. اسم قبلیش هدیه زیبای خدا بود که از الان شده: "محمد سجاد، موهبت الهی"
راستی منتظر نظراتتون هستم.


سلام دوست عزيزم
انشاالله به سلامتي و زير سايه بابا ومامان مهربونش نامدار و خوش قدم باشه
چشم،انجام وظيفه شد.

مارال خانم
25 تیر 91 21:12
عاطفه جون قربون دل کوچیکت. با خوندن هر خطی اشک از چشمام سرازیر شد.انشاا... هیچ طوفانی نتونه خونه قشنگ و پر از عشقتو حتی ذره ای غبار الود کنه. دیگه شمارش معکوس شروع شد گلم. منتظرم تا با بهترین خبرها از حال جفتتون با خبر بشم.و خونه دلت چراغونی بشه.گل پسرمون به زودی بیاد و چشم مارو روشن کنه.


ممنون مارال عزيزم
شرمنده ام كه باعث اشكهات شدم
ممنون از دعاي قشنگت و اميدوارم پسر گلت زير سايه پدر و مادر مهربونش رشد كنه و شاهد پيشرفتش باشي.
راستش ديگه خودمم بي تاب اومدنش شدم،تا ببينيم خدا چي مي خواد،باز هم از لطفت و دعاهاي قشنگت ممنونم دوست خوبم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد