فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

اين روزها...

1391/4/5 21:00
نویسنده : mamani
272 بازدید
اشتراک گذاری

من اين روزها  

حسابي تو را كم دارم  

 

من اين روزها  

حسابي تو را كم دارم  

درون ِ لحظه هاي منتظرم

و اين روزها انگار  

اصلا نميشود به اين فكر نكنم  

كه چقدر برايم عزيزي 

هر چند ميدانم... 

پر از يك عالمه شيطنت ِ كودكانه اي 

و من پر از يك عالمه سخت گيري مادرانه 

حواست را جمع كن ...كودكم

بيرون از آن دنيا

در اين دنيا

بايد براي زندگي ، لبريز از انگيزه باشي. 

دنياي اينجا با دنياي اكنون ِ تو فرق دارد... مادر

من تازگي ها كشف كردم 

تو آنجا كه هستي ... ميخندي .. اشك ميريزي.. 

و پلك هاي كوچكت را باز و بسته ميكني... 

احساس ميكنم داري خودت را پيدا ميكني. 

كاش زودتر صورتت را ميديدم 

صورت قشنگ كودكانه ات ، 

حتما شبيه اركيده ها زيباست 

راستي خبر داري؟ 

يك قسمت از تمام ِ دغدغه هاي روزانه  ی من

خيال كردن ِ حضور ِ توست . 

يك قسمت ِ بزرگ. 

پيوند ما ادامه دارد ... 

مثل اصيل ترين پیوند هاي انساني 

من مادر توام  

تو كودك مني  

حتی وقتي بزرگ شوي 

باز هم تو كودك مني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الی
5 تیر 91 21:13
سلام چه نازوب قشنگی دارید...
اگر موافق با تبادل لینک هستید به من سر بزنید و خبر بدین


ممنون دوست خوبم


masoud
18 تیر 91 21:28
kheily jaleb va ba ehsas bood.
mesle hamishe.
be omide didan roozhaye ghashang


ممنونم عزيزم
به اميد اون روزها

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد