فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

کوچیک خان

اینکه ...

1392/11/29 18:20
نویسنده : mamani
594 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

جنابِ آقايِ خوبپدر

 

.......

 

جنابِ آقايِ خوب پدر

اينكه ساعت ها صندلي كنارت در ماشين را اشغال نمي كنم و هيچ گله ایی در  بابِ كثيفي ماشين نمي­فرمايم!

اينكه جا صابوني در جاي جاي خانه خالي مي شوند و خالي مي مانند و به رويِ خودم نمي­آورم !

اينكه جعبه­ها خالي از ­دستمال كاغذي مي شوند و مهم نمي­باشد!

اينكه جايِ لكه هايِ  آب رويِ شيرهايِ حمام و دستشويي مي ماند و كاري به كارشان ندارم و از افتادن به جانشان با شوینده های مختلف خبری نیست!

اينكه از شب قبل، پنجاه بار اسمِ غذايِ ناهار فردا را از جنابت نمي­پرسم!

اينكه به محضِ قطع اينترنتِ خانه، هر جايِ دنيا كه باشي "چـــــــــــــرا"يِ كِش دارم را به گوشت نمي­رسانم!

اينكه برنامه يِ همه­يِ بعداز ظهرهايِ هفته­­يِ بعدت را از قبل مو به مو چك نمي­كنم و برنامه بیرون رفتن نمی چینم!

اينكه از هر طرف كه مي­روم و بر مي­گردم  انگشتِ اشاره­ام در هر صورت به­ لُپَت اصابت نمي­كند!

اينكه عصرهای بی کاری  برايِ حمله­يِ خيالي و قلقلكِ  و اذیت کردن شما، آماده نمي­شوم!

اينكه رويِ ميز پُر مي شود از وسايلِ اضافي و جيكِ من در نمي­آيد!

اينكه دستمال به دست در خانه نمي­چرخم و در و ديوار از دستم در امانند!

 اينكه به عنوانِ يك خواهشِ غير مستقيم هر چند وقت يك­بار  تكرار نمي كنم "اين خانه چقدر زود زود كثيف مي­شود"!

اينكه به محضِ بيرون آمدنِ جارو برقي توسط شما، يك­دفعه مبل­ها و صندلي­ ها را به وسطِ خانه هدايت نمي­كنم و شخصِ شخيصت را در برابرِ كارِ انجام شده قرار نمي­دهم و به جارو کشیدن سر سری ات نمی خندم!

اينكه حواسم به بلند شدن موهايت نمي افتد و تذكر "مجتبی آرايشگر" را نمي­شنوي!

اينكه كاري به نا هماهنگي رنگِ بلوز و شلوارِ انتخابيت ندارم!

اينكه برايِ خودت با تیشرت مي­روي شرکت و پبراهن اتو شده نداری و من هم انگار نه انگار!

اينكه تنها پسرك را مي­بينم و  صرفاً كارهايش را ، اموراتش را مرتب و منظم مي­كنم !

نه اينكه ما بقي را نمي­بينم!

نه جنابِ آقايِ خوب

يعني اوضاع من مثلِ  جنسِ شما خوب نيست، خوب نمي­گذرد، لنگ مي­زند و لنگ مي­رود

يعني خيلي از  نُت­هايِ زندگي كوك نيست، خارج مي­زند

يعني در شرايط عادي به سر نمي­برم

يعني آقايِ خوب ... كمك ... مدارا مي­خواهم مثل هميشه و اندكي بيشتر .....

يعني لطفاً حواست به من و روزهايم كَمَكي بيشتر باشد....

يعني حالِ چشم هايم خوب نيست...

و حال دلم هم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مرجان.مامان آرش
1 اسفند 92 18:33
چیزی نمیتونم بگم. مثل همیشه عااااااااااااااااااااااااالی ممنونم مرجان جونممم خوشحالم که بهمون سرمیزنی دوست خوبم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
5 اسفند 92 2:31
دوستان عزیز سلام من مامان گلبرگ هستم من و داداشم اتلیه تخصصی کودک داریم و خوشحال می شیم لحظه های شیرین کودکان را در اتلیه ما ثبت کنید با دکور سال نو. اخه ما تا 15 فروردین ماه 30 درصد تخفیف میدیم و یه شاسی 13.18 هم هدیه به انتخاب خودتون و و از تمام عکس ها هم عکس جیبی هدیه میدیم راستی ادرس ما توی پاسداران هست اینم تلفن ما: 09122976466 09124482361 اتلیه شایان www.studioshayan.ir ادرس سایت فقط توی ادرس بار مرووگرتون سرچ میشه نه توی گوگل با تشکر
سمیرا مامان آوا
12 اسفند 92 11:06
آخ که انگاز از زبون من نوشتی عاطی جون ولی خیلی قشنگ بود ممنونم عزیزممم
زهرا
14 اسفند 92 0:43
چرا بعد از اينهمه مدت با اينهمه ياداوري ! نبينم حال چشمهات و دلت خوب نباشه عزيزم !!! همه بچه ها بزرگ ميشن اما در كنارشون بقيه اعضاي خانواده هنوز هم به اعتناهاي مامان خونه نياز دارن و باباها بيشتر ... و اين وسط اين زن يعني خانوم خونه ست كه يه وقتايي هنگ ميكنه و دل دل ميزنه تا دوباره راه بيوفته ... عاطفه جونم يه خورده ورزش ميتونه خيلي توي روحيه ت اثر مثبت بگذاره گلم يا اينكه يه وقتايي فرنام گلي رو به يه معتمد مثل مادرت بسپاري و به خودت و همسري و اوضاع خونه برسي ... نميدونم چقدر ميتونم با اين كامنتم خوشحالت كنم اما احساس كردم شايد همين ها هم نقطه عطفي باشن ! اميدوارم هر روزت بهتر از ديروز باشه ،پاشو دختر ،بهار تو راهه ... ممنونم زهرا جون والا واسه هر دقیقه و ثانیه این روزها و سالهام خدارو شکر می کنم و صدالبته دلیلش یه پسرکیه که باهاش تمام خستگی و درد هام فراموش میشه و همسری که همیشه همراهمه اما خوب من گاهی یاد قدیمها و روزهای دونفریمون می افتم و گله گذاری می کنم دیگههفکر کنم روم زیاد شده و به خاطر اون سالها توقعاتم بالا ست ممنون از کامنتت و لطفی که به من داری کیان گلم رو ببوسس
مریم مامان سام
17 اسفند 92 14:37
اخی عزیزم چه پستی بود عجیب و اشنا همه ما این روزها رو داریم تجربه میکنیم اما هممون باید قوی باشیم من که تنهایی ازم یه کوه ساخته میدونم تو هم خیلی قوی و مقتر هستی ایشاله همیشه خوش باشی ممنونم عزیزمم حال و هوای همه مون تقریبا اینجوریه دیگه سام گلم رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد