فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

نمی دانم چطورمی شود ؟‌

1392/5/2 12:48
نویسنده : mamani
420 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانم چطورمی شود ؟‌

این روزهای بی شرکت وکلاس و درس ؛‌همیشه خانه ام .فرنام را دارم. پای دنیای بزرگ مجازی می نشینم کار خانه می کنم و بیشتر از آن روزها خسته ام.

نمی دانم چطورمی شود ؟‌

این روزهای بی شرکت وکلاس و درس ؛‌همیشه خانه ام .فرنام را دارم. پای دنیای بزرگ مجازی می نشینم کار خانه می کنم و بیشتر از آن روزها خسته ام.

انگار دور خودم چرخ می زنم.

منتظر تعطیلی آخر هفته زیاد می مانم نمی فهمم چرا! من که همه ی روزهایم تعطیل است،‌این همه منتظر تعطیلی هستم.... شاید به این دلیل باشد که قبلترها این روزهای بابایی از ان من بود اما حالا بیشتر در گیر و مشغول است و من هم ...

بعد آن روزهای انتظار ،اخر هفته هم بسیار سریع و تند می گذرند.

وضع کار بابا برایم مبهم است کم می گوید اما آرام نیست و شوره ای به آن همه شوره های دلم اضافه می کند

کمتر و کوتاه تر که روی سجاده می نشینم پریشانیم مضاعف است.

خداوندا پناهمان باش چون همیشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد