فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

کوچیک خان

سال نو مبارک...

1392/1/1 3:00
نویسنده : mamani
376 بازدید
اشتراک گذاری
یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر الیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الا احسن الحال

بهار از راه رسیده است .

از سمت کوچه باغ نرگس های مست .

از سمت ازدحام عطر نارنج .

از سمت لحظه های ترنم عشق.

از جاری دقایق مشتاق سرسبز.

بهار از راه رسیده است

با سبد سبد شکوفایی

با ثانیه ثانیه گل افشانی

با دقیقه دقیقه شکوفا شدنهای پیوسته.

 

بهار از راه رسیده است تا یکبار دیگر به او که آفرینشگر خلاق تمام آینه هاست ایمان آوریم و بدانیم که در تمام بودنمان درتمام هستیمان درلحظه لحظه ی رسیدنمان حضوری همیشگی دارد و به یاد آوریم که رستاخیزطبیعت دیباچه ی روزی است که همه
درپیشگاه حقیقت حاضر شده و جوابگوی تمام فصلهایی خواهیم بود که بر ما گذشته است .

و اما بهار من جدای از این تکرارهای طبیعی طبیعت است .

بهار من از سمت دستان نوازشگر و لطیفتان ،از اطلسی مهربانانه ی حرفهای صمیمی و لطیف و از زیبایی نگاهی آغاز می شود که فقط از آن شماست .

خودتان خوب می دانید که بهار بی بدیل من در کوچه باغ زندگی هستید .

باور داشته باشید که مقلب القلوب و الابصار تمام غزلهای من در شکفتنی دوباره هستید.

بدانید که اتفاق خوشایند تمام ترانه های عاشقا نه اید .

 

پسرم

بهار من وقتی آغاز می شود که با زبان بین خودمان صدایم می کنی و من از بستر تمام خوابهای غفلت به صبح حقیقت لبخند تو می رسم .تو سبز ترین حادثه در دفتر شعر منی.

 

همسرم

بهار من هر روز با نوازشهای همیشه بی ریا و صادقانه ات آغاز می شود .تو الهام من در سرودن این همه هستی.

 

بهار من از نزدیکترین حس غزلواره هایم با شما آغاز می شود و شما مدبر الیل و النهار تمام دقایق من در سرایشهای تازه و تازه ترید.

 

بهار از راه رسیده است اما من با شما در قصیده ی بلند هستی تنها یک فصل را به تجربه رسیده ام و آن هم بهار همیشه ماندگار حضور تان و بودن کنار شماست .

مگر بهار جز روئیدن چیز دیگری است که من هر روز از سمت تان رویشی بهتر و زیبا تر دارم .

مگر بهار جز تولد پروانه در خواب گلهاست که من هر روز پیله ی تنهایی را با نسیم لبخند تان در می نوردم و به طواف قبله گاه عشقم که شمایید می رسم .

مگر بهار جز ورق خوردن تقویم است که تقویم روح من با دستان همیشه سبز تان هر روز ورق می خورد و من به بعد تازه تری از بودنم می رسم .

بهار من شمائید و من محول الحول والاحوال خویش را با شما چه زیبا به تماشا می نشینم .

در این بهار که از راه رسیده است . در این فصل دگردیسی درختان ، در این هلهله بازار چکاوکان ،در این صبحهای خاطره ، در این غروب های دلپذیر ، در این بوی باران ، در این هوای تفاهم ، در این لذت سرشار ، به تمام آینه ها سوگند که بهار تمام دقایق من اید.

و این منم که با شما به تفسیر حول حالنا الا احسن الحال رسیده ام و این منم که با شما خدا را هر چه زیبا تر چون واقعیتی قشنگ می بینم و عاشقا نه می خوانمش و به صراحت تمام لهجه های دلنشین عشق ایمان آورده ام .

در بهاری که رسیده است از خالق هر آنچه خوب می خواهم که ما را یک لحظه به حال خود وا نگذارد که دراز است ره منزل و ما نوسفریم.

و اما نازنینانم!

از ایزد منان می خواهم که در این بهشت بمانیم و سر بر شا نه ی هم به آسمان ایمان آوریم و به آفتاب سلامی دوباره دهیم .

بگذارید باردیگر و هر چند بامضمونی لبریز از تکرار دوباره عاشقانه ترین ها رابرایتان بسرایم و بی بها نه تر از همیشه برایتان بخوانم .

چشم و چراغ های کلبه زیبای زندگی ام 

در این سال نو برای هر سه مان تحولی زیبا و شیرین و خواستنی از خدا آرزو میکنم و نهایت خوشبختی را از خالق عشق میخواهم.

عاشقانه بیش از سال های گذشته دوستتان دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عالمه مامان امیرحسین
18 فروردین 92 11:24
عیدت مبارک فرنام جون خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


ممنون دوست خویم
عید شما هم مبارک،حتما انجام وظیفه می کنم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد