فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

کوچیک خان

شروع همراهي من و پسرم

1391/6/15 19:42
نویسنده : mamani
318 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز روياي رنگين تنها ماندن با تو تحقق يافت.

اينكه من باشم و تو باشي و لحظه هاي ناب عشق ورزيدمان

در تختت ارام اسوده ايي و من ارامم و اسوده كه تو رادارم.

خدايا شكرت كه امروزم مملو از رنگ فرنامم است.

خدايا ممنونم كه مادرم،با همه ويژگي هاي خاص مادرانگي.

دستان من و فرنام به سوي بيكرانه توست.

دستانمان به اميد دستان رئوف تو به اسمانها پركشيده است.

ما را درياب...

چقدر برنامه ريزي كردم براي اين روزهاي داشتنت،براي دقايقي كه من مي مانم و عطر تن و شوق حضورت در اين خانه.

چه كارهايي را در نظر داشتم با هم به انجام برسانيم ولي انگار همين بودنت شده همه ي كار و بار و دغدغه من.

فرصت هيچ چيز ديگر نيست فرنام جان،نه خواب كافي و نه خوراك اندازه و نه حتي چشم بر هم گذاشتني به اندازه يك اخيش دنباله دار.

همه جا فقط فرنام است و سه كار اصلي او –سير بودنش ، خواب كردنش و تميز نگاه داشتنش و البته گاه و بيگاه ارام كردنت از دست پپيچش هاي شكم...

شايد بي تجربه ام مادر كه با هر گريه ات اينقدر دست و پايم را گم مي كنم و نميدانم اولويت بالاتر كدام است.

رحمي كن به مادر و لااقل چانه ات را هنگام گريه نلرزان،تا شايد اندكي اعتماد به نفس يابم و دنيايم با لبانت نلرزد.

دردها و ضعف ها و خستگي هايم گواه اين است كه مادر همه سعي اش را براي محافظت از شما هزينه مي كند اما نهههه مادر سرمايه گزاري مي كند...

خداوندا مددي كن كه به لطفت كم نياورم و كم نشوم و امانت دار خوبي برايت باشم.

ديشب هيچ نخوابيدي مادر،دلت درد مي كرد و بيتاب بودي و من هم چون تو بيتاب و سر درگم براي ارام كردنت عزيزكم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیسوجون
20 شهریور 91 19:33
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php بنویسید شماره 22
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد