فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

کوچیک خان

آخرین مطلب قبل از تولد پسرم

1391/5/19 2:25
نویسنده : mamani
696 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم...دوران زیبای جنینی داره تموم میشه و شمارش معکوس آغاز شده برای در بغل گرفتن تو..

عزیز دلم نه ماه درونم بودی.هر روز با تکانهایت شور و شوقی در من می آفریدی ...من به وجودت عادت کردم.به تکانهایت، به ضربه های شیرینت، دلم برای این روزها تنگ می شود ولی دیدار تو شیرینی خاصی دارد ..

باورم نمی شود دارم مادر می شوم....مادر یه فرشته کوچک که خدا آن را به ما داده....تمام این نه ماه برای همه دعا کردم...دعای آخرم و خواسته آخرم از خدا این است که

یا رب العالمین لذت شیرین مادری رو نصیب همه  بکن و هیچ کس را در انتظار این نعمت خود قرار نده...

خدایا من را ببخش اگر بنده بدی بودم به درگاهت....من می خواهم با روحی صاف مادر شوم...پلیدی ها را از من دور کن و گناهانم را ببخش .لیاقت مادری را به من بده تا بتوانم فرزندی صالح تربیت کنم.

پي نوشت 1: از همه دوستانی که طی این مدت به یاد من بودن و به من پیام دادن کمال تشکر رو دارم و از همتون بابت دعا هاي قشنگتون ممنونم،ايشالا بتونم جبران كنم.

پي نوشت2: از همه دوستان و کسایی که به وبلاگم سر می زنن می خوام که برای من دعا کنن تا بتونم زایمان راحتی داشته باشم و پسرم سالم و سلامت به دنيا بياد....

اگر عمري باقي بود بر مي گردم اگر نه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مارال خانم
19 مرداد 91 18:54
فرنام عزیزم تولدت مبارک. خاله قربون اون قد کوچیکت. بالاخره چشم انتظاری تموم شد. امروز بدنیا اومدی و دل مامان و بابا رو پر از شادی کردی امیدوارم زیر سایه پدر و مادر عمری باعزت و طولانی داشته باشی. خوشحالم که اولین نفرم توی وبلاگت بهت تبریک میگم.دیگه واقعا شدی اقا فرنام


ممنونم عزيزممممممم
تو اين روزها هم مثل قبل حسابي شرمنده امون كردي
ايشالا بتونيم جبران كنيم
فرنام هم خاله جونو مي بوسه و خيلي دوستش داره

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد