فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

کوچیک خان

مادر شدم.....

1391/5/22 11:23
نویسنده : mamani
463 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم، نور چشمم، پاره تـــــــــــــنم.

تو آمدی ، با نگاه شیرینت ، با گرمای وجودت ، با چشمان بی نظیرت .

 دردانه ی محبوب و دلپذیرم،

چگونه برای تو از شادی غیرقابل توصیف داشتنت  بگویم...از شوق دیدارت....از لحظه تولدت....

تو آمدی و به زندگی ما رنگ تازه ای زدی....چونان رنگ گلهای بهشتی با عطری دلاویز و به غایت مدهوش کننده...

عظمت پروردگار را در ظرایف وجود دوست داشتنی ات می جوییم و خدا را با تمام ذرات وجودمان حمد می گوییم...

                                  """   الحمدالله رب العالمین ""

 

بالاخره  اون روزی که منتظرش بودم براي منم رسید

روز پنجشنبه 19/5/91ساعت 12:30ظهر

 فرنام نفس کشید

و من مادر شدم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان طاها
22 مرداد 91 11:20
مادر شدنتونو بهتون تبریک میگم خدا رو شکر که هم شما سالمید و هم نی نی گلتون.

ممنون دوست خوبم

کمال
22 مرداد 91 21:47
خیلی وبلاگی قشنگی داری دستت درد نکنه خیلی خیلی قشنگه تحت تاثیر قرار گرفتم


ممنون دوست خوبم

کمال
22 مرداد 91 21:49
داشتم در مورد تردمیل سرچ میکردم به سایت شما رسیدم
عزیز ببخشید تو رو خدا برنامه ای داری برای تمرین من چاقم
و تازه خردیم دستگاه رو


دوست خوب من هنوز به اين مورد فكر نكردم چون پسرم فقط 5روزه كه بدنيا اومده
اگر برنامه ايي رو ديدم حتما بهتون ميگم
کمال
22 مرداد 91 22:03
در ضمن من یک نی نی کوچلو دارم و از اینکه فرشته تون پا به این دنیا نهاد خیلی خوشحالم و مادر شدنت رو تبریک میگم یه خاطره بگم .روانشناسان میگن اگر بچه ای ازت سوال کرد و جواب سوال در حد فهم بچه نبود نگو نمیدونم و بگو وقتی بزرگ شدنی به هت میگم دخترم گفت بابا زلزله چیست چون دیروز هم زلزله اومد منم به هش گفتم بزرگ شدی به هت می گم بعد از دو دقیقه اومد و گفت بابا من بزرگ شدم (یعنی به من بگو زلزله چیست) انقدر خندیدیم که نگو .تازه شده 3 سال


ممنون دوست خوب
اميدوارم هميشه كوچولوتون زير سايه شما سالم و شاد باشه
Narges
24 مرداد 91 0:46
عاطفه عزیزم مادر شدنت رو تبریک میگم
تولد پسر گلت مبارک

چندتا پست از وبلاگ پسرت رو خوندم و بی اندازه لذت بردم. روح بسیار لطیف و قلم توانایی داری

از صمیم قلب آرزو میکنم همیشه در کنار هم با خوبی و خوشی و در آرامش زندگی کنید.

نی نی رو ببوس

ممنونم نرگس عزيز
خيلي خوشحالم كردي
شما هم سحر عزيز رو ببوس

زيبا
24 مرداد 91 18:01
نام مقدس مادر بر تو بر تو مبارك باد خوش اومديد


ممنون دوست عزيز

خاله رایان
26 مرداد 91 18:27
سلام مامانی مبارک باشه الهی من فرنام کوچولو بگردم خیای مواظب باش بوس بوس
اینم یک بوس آدار برای پسمل ناز


ممنون عزيزم
لطف داريد

ماهمون
26 مرداد 91 19:07
سلام عاطفه ی عزیزم
خواهری گلم, مادر شدن ت مبارک باشه
خدا انشالله یه دونه ت رو برات صد دونه کنه
عاطفه جونم من کم و بیش در جریان کارهات بودم و میدونم که چقدر تلاش کردی
و میدونم که تمام خسته گی هات,اون لحظه که برای اولین بار فهمیدی یه فرشته ی کوچولو تو شکمت داری و اون لحظه که برای اولین بار روی مثل ماه ش رو دیدی, از تن ت بیرون رفته
و من الان با تمام وجودم آرزو میکنم آقا فرنام عزیز مرد بزرگی بشه و آینده ی روشنی داشته باشه و شاهد موفقیت هاش باشی
راستی مامان بزرگ شدن و بابا بزرگ شدن مامان و بابای گل ت رو از طرف منم بهشون تبریک بگو چون میدونم اولین نوه ی خونواده تون بوده خیلی دلم میخواست چهره ی مامانت رو بعد اینکه نوه ش رو تو بغل ش گرفت میدیدم
امیدوارم همیشه شاد باشین و تو این وبلاگ فقط خبرهای خوب از روزهای خوش با فرنام بودن رو بخونم الهی آمین



ممنون ماهمون عزيزمممم
اميدوارم هر كسي كه ارزوشه و دوست داره اين لحظات رو تجربه كنه
ممنون از ارزوهاي قشنگت و اميدوارم هميشه روزهاي زندگيت رنگي و شاد باشه
از لطفت ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد