فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

کوچیک خان

و اينك شمارش معكوس…

1391/5/16 21:09
نویسنده : mamani
418 بازدید
اشتراک گذاری

"لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام، مستم

باز می لرزد دلم، دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم"

و اينك شمارش معكوس

بشمار مادر اگر تو هم مثل من بي قرار لحظه ديداري،

اگر حس تلخ و شيرين انتظار و تمايل به در اغوش كشيدن تاروپود دست ها و گونه ها تو را نيز قلقلك مي دهد.

بشمار مادر كه تا ديدار روزها بسيار اندكند و لحظه ها كوتاه.

اينجا جايي مثل انتهاي راه است...

هر چند انديشيدن به از دست دادن اين روزهايم سخت و گس است ،

اما شما بشمار فرزندم...

از امروز كه دوشنبه 16 مرداد است تا شايد كمتر از 3روز ديگر ،بشمار و براي پايان انتظارمان دعا كن.

خداي مهربانت را تنگ تنگ در اغوش بگير ،سير سير روي ماهش را ببوس و از او براي پاك ماندن سالهاي زندگي در زمين پند بگير.

براي من و پدرت از دستان مهربانش عشق و مهرباني و پاكي بستان ،نه اينكه در ما نباشد ما از چشمه ناب او بيشتر مي خواهيم...

و برايمان مشت مشت عطر خوش انسانيت بيار...

هر چند روزهايي كه براي امدن انتخاب نموده ايي در زمين مهماني است،مهماني خدا،رمضان است اخر،اين روزها اينجا پروردگار عالميان سفره ايي گسترده كه مادر عليرغم همه سالهاي بندگي اش،امسال به واسطه ي شما به گونه ايي ديگر ميهمان اين خان و سفره است.

همه چيز براي امدنت مهياست،اتاقي كوچك به وسعت قلب پدر و مادرت كه با عشق انتظارت را مي كشند  و همه چيزهايي  كه به ان احتياج داري .

تك دانه ام

روزهاي اخر سخت تر هم مي نمايد،از چه بابت نميدانم،به كم خوابيدن و نخوابيدن و درد داشتن و ورم كردن و ... به گمانم عادت كرده ام،پس اين سخت تر شدن ايام دليلي ديگر دارد و

 

منتظر شنيدن صدا،ديدن نگاه و تنگ در اغوش كشيدنت هستيم.

بشمار و بياااااااااااا

محكم و استوار.

 

"لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام، مستم

باز می لرزد دلم، دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیر
16 مرداد 91 22:25
پدر و مادر گرامی

آیا میدانید میتوانید فرزند دلبندتان را از بدو تولد بیمه عمر کنید؟

شما با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان در طول 30 سال بدون احتساب افزایش جمعآ 18 میلیون تومان برای فرزندتان در بیمه پاسارگاد پس انداز میکنید , زمانی که فرزند دلبندتان به سن 30 سالگی میرسد بیمه پاسارگاد حداقل مبلغ 200 میلیون تومان به فرزند شما اعطا میکند.

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد بهترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری برای آینده فرزندان دلبندتان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
02156341057 حضور مشاور و تنظیم قرارداد در
09123197174 محل شما
09358500640 امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد

www.bimepasargad.mihanblog.com



ممنون از اطلاع رساني شما
خاله رایان
17 مرداد 91 14:56
سلام عاطفه جان انشاالله به خیری و شادی باشه منتظر عکس از نی نی هستم راستی موق زایمان همه دعا کنی


ممنون دوست عزيز
عكس هم به روي چشم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد