فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

کوچیک خان

همسرم...

1391/5/14 18:54
نویسنده : mamani
590 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم متشکرم:

برای....

همسر عزیزم متشکرم:

برای تمام زمانهایی که مرا به خنده واداشتی...

برای تمام زمانهایی که به حر ف هایم گوش کردی ...

برای تمام زمانهایی که به من شهامت و جرأت دادی...

برای تمام زمانهایی که با من شریک شدی...

 برای تمام زمانهایی که با من به گردش آمدی...

برای تمام زمانهایی که خواستی در کنارم باشی...

برای تمام زمانهایی که به من اعتماد کردی...

برای تمام زمانهایی که مرا تحسین کردی...

برای تمام زمانهایی که باعث راحتی و آسایش من هستی...

برای تمام زمانهایی که گفتی "دوستت دارم..".

برای تمام زمانهایی که در فکر من بودی...

برای تمام زمانهایی که برایم شادی آوردی...

برای تمام زمانهایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی...

برای تمام زمانهایی که دلتنگم بودی...

برای تمام زمانهایی که به من دلداری دادی...

برای تمام زمانهایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی...

به خاطرهمه این ها...

 

خوب ميداني،همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی داشته و دارم.

 همیشه پشتیبانت هستم.

تو از هر چیزی در دنیا برایم مهمتر هستی وهمیشه دوستت دارم،چه به زبان بیاورم چه نیاورم.

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.

من همیشه برای توام و دلم برایت تنگ است.

 تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.

 

عزيزترينم:

دستانم را به سوي اسمان بلند ميكنم و برايت دعا ميكنم؛

دعا مي كنم كه هيچ گاه چشمهاي زيبايت را در انحصار قطره هاي اشك نبينم.

دعا مي كنم كه لبانت را فقط در غنچه هاي لبخند ببينم.

دعا ميكنم دستانت كه وسعت اسمان و پاكي دريا و بوي بهار را دارد هميشه از حرارت عشق گرم باشد.

دعا مي كنم كه گل وجود نازنينت هيچ گاه پژمرده نشود،براي شاپرك باغچه خانه ات دعا ميكنم كه بالهايش هرگز محتاج مرهم نباشد.

من براي خورشيد اسمان زندگيت دعا مي كنم كه هيچ گاه غروب نكند.

 

اگر به اغوش گرم تو و خانواده ام بازگشتم؛

با هم پسرمان را مي پرورانيم وگر نه اورا به دستان مهربانت مي سپارم تا هميشه ايام عشقي را كه در دل داري نثارش كني و بياموزيش كه زندگي زيباست،مانند سالهاي با هم بودنمان و من نيز از ان دور دست ها نظاره گر شمايم و از خدا بهترين ها را برايتان مي خواهم.به او بگو كه مادر عاشقانه دوستش داشته و دارد.

از خدا مي خواهم هميشه شاد و سربلند باشي و يادگارم را از عشق به زندگي و اميد و ايمان سيراب سازي.

برايم دعا كن ... .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ناهید
18 مرداد 91 17:59
سلام عاطفه جون وبلاگ پسملی رو تبریک میگم انشالله به سلامتی میری بیمارستان و با گل پسرت برمیگردی خونه
دیگه ازین حرفای غم انگیز نزنی هاااااااااااااااا
متن اخر دلنوشته هاتو میگم


ممنون ناهيد عزيزم
شما لطف داريد.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد