فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

کوچیک خان

حرفای دل مامان ،در روزهای آخر با هم بودن ...

1391/5/13 12:54
نویسنده : mamani
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای آخریست که در وجود من نفس میکشی...

 دلم برای این روزها تنگ میشود ،برای یکی بودنمان...

دلم برای روزهای هم نفس بودنمان تنگ میشود ،روزهای با هم اینگونه بودن...

دلم برای روزهای سخت و شیرین انتظار تنگ میشود ،روزهای بی قراری برای دیدنت...

دلم برای قلب کوچکی که در دلم میتپد تنگ میشود،دلم برای شیطنت های کودک درونم تنگ میشود...

دیگر چیزی نمانده ...دیگر چیزی نمانده تا با آمدنت مرا واژه ی شور انگیز مادر بنامند...

نفسم برایت ،زندگیم به پایت ،وجودم فدایت

پسركم  سلام

 روزهاي آخر براي باهم بودنمان آغاز شده. نمي دانم چندروز ديگر مهمان خانه ي كوچكي كه در من داري هستي ولي مي دانم كه بعدها خيلي دلم هواي اين يكي بودنمان را مي كند.

 دلم براي ضربه هاي دلنشينت، سكسكه هاي دوست داشتني ات وكش و قوس هاي به ياد ماندنيت خيلي تنگ مي شود.

 پسرم حس و حال اين روزهايم بسي عجيب است. از يك طرف شوق ديدارتو ،دديدار با طفلي كه نه ماه در من ميزيست و از همه كس به من نزديكتربود و از سوي ديگر ترسي عجيب و ناشناخته از آينده ........ آينده تو ، من،پدرت وآينده ما....... از عدم شناخت اين آينده پر پيچ و خم مي ترسم.

 بهترين هارا براي تو مي خواهم ولي نمي دانم كه آيا مي توانم؟؟؟؟؟؟؟ به روزهاي گذشته كه برمن و پدرت گذشت مي نگرم به خوشي هايمان ، سختي هايمان، دردل هاي طولاني مان ، شوخي ها و خنده هايمان و به زندگيمان....... ميدانم تو كه بيايي همه چيز رنگ ديگري خواهد گرفت اين تغيير مرا مي ترساند ولي هيچ گاه اين ترسها نتوانسته بر شوق خواستن تو غلبه كند .

تورا با تمام وجود خواستارم تو آفرينش بي نظير خالق، تكه اي از وجود من و پدرت هستي، پدري كه بي نهايت عاشقش هستم.

 پسركم مبادا از ورود به اين دنيا بترسي. اين دنيا با همه ي عجيب بودنش زيباست در اين دنيا خوبي هنوز هم از بدي پيشي مي گيرد و همينطور عشق از نفرت .......

پسرم تو ثمره يك عشق پاكي پس با عشق به دنيا بيا، با عشق زندگي كن و با عشقت نفرت ها و بدي ها را پاك كن .

دوستت داريم ، به اندازه بي كرانگي عشق من و پدرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد