فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

کوچیک خان

اين روزهاي من...

1391/5/8 19:08
نویسنده : mamani
285 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ، به گرمای لحظاتی که تو را حس می کنم در وجودم، با تو گرم و پر هیجان هستم ای خورشید خاموش نشدنی زندگی مان.

 

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ، به گرمای لحظاتی که تو را حس می کنم در وجودم، با تو گرم و پر هیجان هستم ای خورشید خاموش نشدنی زندگی ام.

همچون یک رودخانه که آرام می گذرد روزهای زندگی تو در وجود من نیز آرام آرام می گذرد و به انتها نزدیک می شود نمی دانی که چه حس تلخ و دردناکی است این حس که قراراست تو از وجود من جدا شوي.

ساعت های دونفره مان پر از لحظه های زندگیست، ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقی است.

ای جان من، می دانم که همیشه برای من همینگونه پاک و معصوم خواهی ماند مثل یک گل، به وسعت دنیای بزرگ و عجیبمان.

تورا می خواهم در این حس و حال دلتنگی!!!

تو هم نفس منی، ای که تمام احساسات مادرانه ام را میفهمی حتی سکوت پر از معنی من را .

عزیزم این وجود توست که مرا به آتش کشیده است چقدر این حس زیباست و چه بی انتهاست این عشق مادرانه و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم با تو ، تویی که برایم عزیزي مثل نفس.

میخوانمت و برایت می نویسم تا دلم آرام بماند.

احساس عجیبی است آنقدر عجیب که با گذشت سالیان سال از عمر بشریت هنوز هیچ کس نتوانسته آن را وصف کند،هیچ کس نمی داند حال این روزهای مرا.

کودکم این حال و هوا یک راز است، یک راز سربه مهر فقط بین من و تو،فقط من و تو می دانیم که بر ما چه می گذرد

رمز ضربه های تو فقط برمن گشوده است و تلاطم روح من را فقط تو درک می کنی.
این روزها را با تمام وجود می بلعم، آن ها را به یاد بسپار.

 پسركم ، عاشقانه دوستت داريم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی محمدمهدی
8 مرداد 91 19:14
سلام عزیزم ایشالله به سلامتی فارغ میشی و اونوقت روزای شیرین مادریت شروع میشه عزیزم، خوشحال میشم به ما هم سربزنی


سلام دوست خوبم
ممنون از دعاي خوبت
حتما ميام عزيزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد