فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

مادرانه...

1391/4/27 10:01
نویسنده : mamani
401 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك روز از روزهاي دور كودك من پا به دنيا مي نهد آن زمان...

 

عاقبت در يك روز از روزهاي دور كودك من پا به دنيا مي نهد آن زمان بر من خداي مهربان نام شور انگيز مادر مي نهد.

آن زمان طفل قشنگم بی‌خیال در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پاک یاس ها در مشام جان من پیچیده است

آن زمان دیگر وجودم مو به مو بسته با هستی طفلم میشود
آن زمان در هر رگ من جای خون مهر او در تار و پودم میشود

میفشارم پیکرش را در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاوید باش
در کنارم زندگی‌ آغاز کن

میگشاید نور چشمم دیدگان
بوسه‌ ها از مهر بر رویش زنم 
گویمش آهسته‌ ای طفل عزیز 
می‌پرستم من ترا مادر منم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهشید
31 تیر 91 12:23
مامان عاطفه امیدوارم به موقع درست زمانی که خدا خودش مقرر کرده گل پسر سالم و صالح ات رو در آغوش بگیری و براش لالایی بخونی.


ممنونم دوست عزيز
محتاج دعاهاي قشنگ شما دوستاي گلم هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد