فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

براي فرشته كوچكم

1391/4/25 18:06
نویسنده : mamani
287 بازدید
اشتراک گذاری

شمردن بلدم از خیلی سال پیش.....اما این روزها...

 

 
شمردن بلدم از خیلی سال پیش.....اما این روزها گم می کنم لحظه ها و ساعتها را.......تقویم کوچک روی میز را صد بار بیشتر از قبل ورق می زنم...مدام می نشینم و می شمارم روزهای با تو بودن را....هفته ها حالا برایم معنای دیگری دارد هم برای من و هم برای آنهایی که بعد از احوالپرسی می پرسند الان هفته چندمی؟؟؟ و این یعنی چند هفته مانده تا به تو رسیدن.

مدتهاست که دیگر  یک نفر نیستم.شده ام دو نفر، دو قلب که به فاصله کمی می تپند و تجربه می کنند روزهای با هم بودن را...

فرشته نازم وقتي قشنگترین صدای زندگی را به گوشم رساندي-صدای تپش قلبت که وجودم را غرق شادی کرد و اشکهایم را سرازیر- ...حس قشنگ مادری را درونم  به پا کردی و مرا شیفته خود ساختی.

ذره ذره به زمین نزدیک تر می شوی و این صدای ترنم زمین است یا گریه آسمان که یکی تو را می خواهد و دیگری برای آمدنت دلتنگی می کند و در این میان خدا لالایی آرامش را برایت زمزمه می کند و تو را به دست من می سپارد که مواظبت باشم.میان باز کردن مژه هایت تا پر گرفتن رویاهایم فاصله ای نیست و تو در پیش خدا جایی برای خود در دلم گرفته ای و لحظه هاست که می گذرند تا بیایی و من و پدرت را غرق شادی کنی.

عزيزكم ، ما بيصبرانه منتظرت هستيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
25 تیر 91 23:03
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.


سلام،ممنون از لطفتون
حتما انجام وظيفه مي كنم،ايشالا كه عروسش كنيد.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد