فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

روز کودک

1392/7/16 8:46
نویسنده : mamani
461 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

روزت مبارک عزیز دلم

دلم میخواست ببرمت بیرون و هر چی که خودت دوست داری رو برات بخرم اما سرما خوردی و حالت هم اصلا خوب  نیست و اینجا هم که سرد و بارونی شده.البته دوباری هم رفتیم دکتر اما هنوز بهتر نشدی  نفس مامان

امیدوارم همیشه تو زندگی سالم و شاد باشی و روزهای خوبی رو کنار من و بابایی تجربه کنی دردونه  ی ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
26 مهر 92 14:30
روزت مبارك مرد كوچولوي خاله !

مامانش احوالاتت چطوره !؟

پات رو از گچ دراوردي !؟

ان شاالله زودتر بهبودي حاصل ميشه !

پسمل ما هم مريضه ...


مرسی خاله جونم

من هم بدک نیستم زهرا جون
چند روزیه گچ رو وا کردیم اما درد دارم و باید مراعات کنم

البته الان دو تایی سرما خوردیم

اخیییییی کیان جونم مریض شده؟؟
ایشالا زودی خوب میشه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد