فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

در احوالات روز تولد

1392/5/20 11:59
نویسنده : mamani
540 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ... دنياي من... واسه خودت مردی شدی و هرروز با كارهاي جديدت وحركات ظريفت باعث ميشي دل ما شاد باشه .

 

تو یه چشم به هم زدن بزرگ میشی و ما باید رخت دامادی تنت کنیم  و من بمونم و بوی تنت و خاطرات قشنگ این روزهات.به امید اون روز که امیدوارم باشم و تو اون لباس ببینمت پسر زیبای من...

پسر گلم ... دنياي من... واسه خودت مردی شدی و هرروز با كارهاي جديدت وحركات ظريفت باعث ميشي دل ما شاد باشه .

متاسفانه تولد يكسالگيت رو قسمت نشد بگيريم ...البته کلی واسه تولدت برنامه ریزی کرده بودم اما متاسفانه یکی ازفامیل های مامانی فوت کرد و دیگه نشد.قرار بود یه تولد بزرگ واست بگیریم که دیگه
همه چیز به هم خورد و البته الان که فکر می کنم به قول دوستای مامی سایتیم بیشتر کلافه میشدی و هر دومون اذیت میشدیم چون تو همین دورهمی کلی اذیت کردی و یه عکس درست و درمون نداریL

امسال تولدت شنبه بود و تعطیلی بعد از عیدفطر و ما از چند روز قبل با 3تا از دوستای بابایی و خانوماشون رفتیم ویلای ییلاقیشون که تو ارتفاعات برما بود وجای عالیییییییییی بود البته ما قبلا بدون شما رفته بودیم اما امسال شما هم بودی ویه حال و هوای دیگه واسم داشت. من همش نگران بودم که تو اون سرما یه وقت مریض نشیکه خداروشکر همه چیز خوب بود و 2 روز اونجا موندیم و غروب تولدت اومدیم خونه و با فامیلهای بابایی که 23 نفر بودن تو خونه عمه فارعه یه کیک دورهم برش زدیم و شمع 1 سالگیتو فوت کردیم (البته شمع 1 سالگی قحط شده بود و کلی گشتیم تا یه معمولی گیر اوردیم )و از ته دل واست ارزو کردم همیشه شاد و سالم باشی که همینها واسه یه عمر زندگی کافیه.

واست وقت اتليه گرفتم كه با يه كيك كوچولو به مناسبت يكسالگيت عكس بندازيم و حداقل از يكسالگيت عكس درست و درمون داشته باشي..تا ان شالله تولد های بعدیت رو مفصل و با شكوه برگزار كنيم ...

وقتي کنارمی سرمو ميگيرم بالا و به خدا ميگم: خدايا مرسي كه فرنام رو بهم دادي.فقط خود خدا ميدونه چه حسي دارم چه لذتي ميبرم تو این لحظه هام...

خدايا بازم مثل هميشه نفسم رو به خودت ميسپرم از هر چيز بد و ناخوب....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

صدی
22 مرداد 92 1:56
خاله جون تولدت مبارک تو همسن پانیسای منی خوشگلم

panisajoon.niniweblog.com


مرسی خاله جون

تولد پانیسا جون هم مبارک

رالیا
23 مرداد 92 21:07
خوشگل خاله تولدت مبارک الهی که تنت همیشه سالم و لبت خندون باشه عزیزم

عاطفه جونم تفلد خودتم مبارک دوست خوب و با احساس من انشالا سالیان سال سایه پر مهرت به سر گل پسرمون باشه


مرسی خاله جونم

ممنونم رالیا جون

ایشالا سایه پرمهر شما و همسری همیشه بالای سر پسر های گلتون باشه

زهرا
27 مرداد 92 22:41
الهي قربونت برم من !

چقدر بزرگ شدي گل زيبا !!!




خدانکنه خاله جونی

ایشالا سایه پرمهرت همیشه بالا سر کیان جونمون باشه

مرسی از لطفتون

مریم مامان سام
14 شهریور 92 7:17
تولدت مبارک گل پسرخندون ایشاله همیشه لبات خندون باشه


مرسی خاله جونی

سام جونو ببوس عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد