فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

کوچیک خان

شرمندگی از نبودن...

1391/11/19 11:16
نویسنده : mamani
291 بازدید
اشتراک گذاری

من و فرنام اینک اینجائیم

در حال شکر گذاری به درگاه خدا بابت همه این چزهایی که شادمان می کند...

وشرمنده از روی همه دوستان در نگذاشتن عکس و خبری از خودمان...

راستش انگار قبل ترها شبانه روزم بیشتر از 24 ساعت بود اما حالا 24 ساعت هم برایم کم می اید و این است روزهای مادرانگی من با فندقم

پسرکم

این کم کاری را به پای تنبلی و مهم جلوه ندادن وبلاگت از طرف مادر قرار نده،رسیدگی به شما تمام لحظاتم را پر کرده،کارهای منزل و مهمان داری و شرکت و بابایی هم جای خودش.کاش اندکی هم برای خودم می بودم اما همین که تو هستی کافیست...

برای احسنت بودن رشد جسمی و روحی ات گاهی تا سحر بیدارم اما همیشه خرسندم از اینکه تو را دارم و در همه حال شاکر خدای بزرگم.

به زودی با عکسها و پیشرفت های جدیدت می ایم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا
24 اسفند 91 0:13
عاطفه جونم خوشحالم که برگشتی ...


ممنونم زهرا جون
ببوس کیان خاله رو

ارلا
9 تیر 92 22:16
سلاممممممممممم
وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم


سلام دوست عزیزم
ممنونم
چشم دوست عزیز

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد