فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

کوچیک خان

به بهانه واكسن دو ماهگي ات

1391/7/23 12:16
نویسنده : mamani
361 بازدید
اشتراک گذاری

هر چه سعي كردم درباره فردا كمتر فكر كنم

هر چه كوشيدم خودم را به ان راه بزنم

هر چه تلاش كردم به روي خودم و شما نياورم

نشد كه نشد كه نشد....

هر چه سعي كردم درباره فردا كمتر فكر كنم

هر چه كوشيدم خودم را به ان راه بزنم

هر چه تلاش كردم به روي خودم و شما نياورم

نشد كه نشد كه نشد.

بيشتر از هر روز و بي هراس از بغلي شدنت به اغوشت كشيدم

به بهانه بغل بيش از 7 بار در مدتي كوتاه پوشكت را چك كردم

دقايق طولاني باد گلو گرفتم و شما

بيشتر از هر روز ديگر خوابيدي،خنديدي و دلبري كردي.

مي دانم مي گذرد و خوب مي گذرد مثل روز ختنه كردنت

اما مادرم ديگر...

نه دلم دست خودم هست نه شوره هاي ريز و درشتش نه نگراني هاي بي علت و با علتش.

ارام خوابيده ايي،كاش بيدار شوي تا بهانه ايي براي اغوش كشيدنت داشته باشم.

چقدر اغوشم بدون تو و حجم سترگت خالي است،چقدر بي تو كمم مادر،چقدر...

ديگر به هم خو گرفته ايم و هم را خوب مي شناسيم و حرف هم را بدون انكه زبان مشتركي داشته باشيم مي فهميم

جگر گوشه ام شده است همه ي وجودم

با هم شاديم،خيلي شاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید
24 مهر 91 8:58
سلام عاطفه جون ماشالله فرنام بزرگ شده براش اسپند دود کن میگم زیاد بغلش نکن که مثل پسر من میشه دخترم بغلیش کرد ولی الان دارم از سرش میندازم ولی خیلی سخته موفق باشی

سلام ناهيد جون
ممنون عزيزم
چشم،سعي مي كنم بغليش نكنم
شما هم موفق و شاد باشيد

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد