فرنام جان همه كس مامان و باباييفرنام جان همه كس مامان و بابايي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

کوچیک خان

شناسنامه ي زندگيمون

1391/3/11 14:27
نویسنده : mamani
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
اين اولين پست من تو وبلاگ گل پسرمه.

 

من و همسرم در حال حاضر منتظر یک هدیه آسمونی هستیم . یک مسافر کوچولو که با اومدنش قراره دنیایی از زیبایی و شگفتی رو به زندگی مون بیاره، بی صبرانه منتظر روزی هستیم که فرشته کوچولومون رو در آغوش بگیریم و با حضورش به استقبال فصل جدید زندگی مون بریم.
تو این وبلاگ اتفاقات روزانه و خاطرات قشنگش رو از زمانی که پسركمون تو دل مامانش بوده براش مي نویسيم . ایشالا بعدا که بزرگ شد خودش ادامه بده ...

این ها اطلاعات کلی از زندگیمونه:

من و همسرم 23 مهرماه 1383 نامزد شديم و 23اذر 1386 عروسي كرديم و اومديم تو لونه ي عشقمون.

مثل همه زندگيها ، زندگي ما هم پر از فراز و نشيب بود و هست كه البته به نظر من اينا ما رو به هم نزديكتر كرده و باعث شده قدر همديگر رو و همينطور زندگيمون رو كه اينقدر واسش زحمت كشيديم بيشتر بدونيم.

23 اذر 1390 بود كه من فهميدم مامان شدم و زندگيمون يك رنگ و بوي ديگه گرفت.

شكر خدا گل پسرمون تو وضعيت خوبيه و امروز كه ماماني بعد از كلي تنبلي كردن اين وبلاگ رو براي اون اماده كرده، سنش 28 هفته و 4روزه و قراره 23 مرداد1391 كه رور تولد مامانش هم هست به دنياي قشنگ مامان و باباش پا بگذاره . بي صبرانه منتظر اون روز هستيم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

maneli
28 تیر 91 1:25
عاطفه جان خیلی قشنگ و با احساس مینویسی
دوست خوبم, آرزو میکنم همیشه توو زندگیت اینقدر شاد و پر امید باشی و در کنار همسر خوب و گل پسرت, خوش و خرم زندگی کنی


ممنونم عزيزم
شما لطف داريد
خوشحال شدم كه اينجا ديدمت.

ati
17 مرداد 91 10:46
عاطفه جون چقدر عدد 23 برات خوش یمنه!

بهترین روزها رو درکنار فرنام خان و باباش برات آرزو می کنم


متشكرم دوست خوبم
اميدوارم روزهاي شما هم بهاري و زيبا باشه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچیک خان می باشد